Beslenme

Ana Sayfa » BLOG » Beslenme
Antrenman ve Performans Açısından Karbonhidrat Tüketimi

Antrenman ve Performans Açısından Karbonhidrat Tüketimi08.12.2017 tarihinde eklenmiş.

Sporcu Beslenmesi ve Karbonhidrat Sindirim aşamasında Karbonhidratlar, vücudun birincil enerji kaynağı olan şeker (glikoz) olarak ayrışır. Glikoz, glikojene dönüştürülebilir ve karaciğer ve kas dokusunda depolanabilir. Sporcular düzenli olarak yüksek karbonhidratlı gıdalar yiyerek... BLOG kategorisine eklenmiş, 37 kişi okumuş
Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme Karbonhidratça zengin besinlere ağırlık veriniz. Çünkü glikojen olarak depolanabilen en uygun besinler karbonhidratlardır. Örneğin maç sonrası lezzetli bir omlet (protein/yağ) yemek yanlış bir seçimdir, çünkü kaslarınız omletteki protein... BLOG kategorisine eklenmiş, 651 kişi okumuş
Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )

Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Yüzmede Dehidrasyon Dehidrasyon kısaca ve anlayabileceğimiz bir dilde vücudun sıvı kaybetmesidir. Eğer ki günlük sıvı alımı ihtiyacımızı yeteri kadar karşılayamaz isek ( Günlük 2,5 – 3 lt ) üstüne de antrenmanlarımız ile devam eden sıvı kaybını vücudumuza hissettirirsek... BLOG kategorisine eklenmiş, 454 kişi okumuş