Beslenme

Ana Sayfa » Blog » Beslenme
Yüzme Yarışları Öncesi Beslenme

Yüzme Yarışları Öncesi Beslenme28.12.2017 tarihinde eklenmiş.

Yüzme Yarışları Öncesi Beslenme ve Önemi Yarışlar öncesi beslenme sporcular için kritik öneme sahiptir. Çünkü yüzücüler, yarışmalardan önce hem sinirsel olarak hem de duygusal olarak daha yoğun olurlar. Bu yoğunluğun olumsuz etkilerinin yarış sırasında görülmemesi ve bu yoğunluğun... Blog kategorisine eklenmiş, 836 kişi okumuş
Yüzme Sporunda Beslenme Nasıl Olmalı?

Yüzme Sporunda Beslenme Nasıl Olmalı?21.12.2017 tarihinde eklenmiş.

Yüzmede Beslenmenin Önemi Ve Etkileri Spor, kısaca bedenin eğitilme ve geliştirilmesi faaliyetidir. Aslında basit gibi görünse de spor bir çok karmaşıklığı da bünyesinde barındırır. Çünkü spor hem fizyolojik hem psikolojik hem de fiziksel unsurlar barındırır. Daha temele inersek... Blog kategorisine eklenmiş, 549 kişi okumuş
Antrenman ve Performans Açısından Karbonhidrat Tüketimi

Antrenman ve Performans Açısından Karbonhidrat Tüketimi08.12.2017 tarihinde eklenmiş.

Sporcu Beslenmesi ve Karbonhidrat Sindirim aşamasında Karbonhidratlar, vücudun birincil enerji kaynağı olan şeker (glikoz) olarak ayrışır. Glikoz, glikojene dönüştürülebilir ve karaciğer ve kas dokusunda depolanabilir. Sporcular düzenli olarak yüksek karbonhidratlı gıdalar yiyerek... Blog kategorisine eklenmiş, 382 kişi okumuş
Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme Karbonhidratça zengin besinlere ağırlık veriniz. Çünkü glikojen olarak depolanabilen en uygun besinler karbonhidratlardır. Örneğin maç sonrası lezzetli bir omlet (protein/yağ) yemek yanlış bir seçimdir, çünkü kaslarınız omletteki protein... Blog kategorisine eklenmiş, 904 kişi okumuş
Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )

Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Yüzmede Dehidrasyon Dehidrasyon kısaca ve anlayabileceğimiz bir dilde vücudun sıvı kaybetmesidir. Eğer ki günlük sıvı alımı ihtiyacımızı yeteri kadar karşılayamaz isek ( Günlük 2,5 – 3 lt ) üstüne de antrenmanlarımız ile devam eden sıvı kaybını vücudumuza hissettirirsek... Blog kategorisine eklenmiş, 841 kişi okumuş