Beslenme

Ana Sayfa » BLOG » Beslenme
Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Antrenman veya Müsabaka Sonrası Beslenme Karbonhidratça zengin besinlere ağırlık veriniz. Çünkü glikojen olarak depolanabilen en uygun besinler karbonhidratlardır. Örneğin maç sonrası lezzetli bir omlet (protein/yağ) yemek yanlış bir seçimdir, çünkü kaslarınız omletteki protein... BLOG kategorisine eklenmiş, 46 kişi okumuş
Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )

Yüzmede Dehidrasyon ( Sıvı Kaybı )17.02.2017 tarihinde eklenmiş.

Yüzmede Dehidrasyon Dehidrasyon kısaca ve anlayabileceğimiz bir dilde vücudun sıvı kaybetmesidir. Eğer ki günlük sıvı alımı ihtiyacımızı yeteri kadar karşılayamaz isek ( Günlük 2,5 – 3 lt ) üstüne de antrenmanlarımız ile devam eden sıvı kaybını vücudumuza hissettirirsek... BLOG kategorisine eklenmiş, 50 kişi okumuş